Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Uncategorized

Βραβείο Category Captain 2018 στην Chiquita

OraThess Post Thumb

06/01/2019


Το περιοδικό Progressive Grocer απονέμει στην Chiquita το βραβείο Category Captain 2018.

 Η Chiquita, ηγέτης στην κατηγορία για την καινοτομία και την κερδοφορία τις τελευταίες δύο δεκαετίες

 Η Chiquita Brands International, ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπανανών παγκοσμίως, τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο Category Captain 2018 από την κορυφαία έκδοση στον κλάδο λιανικού εμπορίου τροφίμων Progressive Grocer. Τα βραβεία Category Captain αναδεικνύουν τα καλύτερα παραδείγματα συνεργασίας μεταξύ εταιρειών πώλησης καταναλωτικών προϊόντων και λιανεμπορίου την χρονιά που πέρασε.

 «Η συντακτική μας ομάδα εξέτασε δεκάδες υποψηφιότητες από πιο εξέχοντα παραδείγματα εφαρμογής νέων προγραμμάτων, τεχνολογιών, επιχειρηματικών συστημάτων, τακτικών προώθησης προϊόντων και merchandising, τα οποία διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων μέσω πελατοκεντρικών λύσεων», δήλωσε ο Jim Dudlicek, Διευθυντής Σύνταξης στο Progressive Grocer.«Αναζητήσαμε εταιρείες οι οποίες κάλυψαν επαρκώς τις ανάγκες του λιανεμπορίου, αξιοποίησαν αποτελεσματικά την πληροφόρηση που έλαβαν από τους καταναλωτές, πραγματοποίησαν στρατηγικές συνεργασίες μεταξύ των τμημάτων των καταστημάτων και σημείωσαν ανοδική πορεία στην κατηγορία, αλλά και αύξηση πωλήσεων».

Ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βόρειας Αμερικής για την Chiquita δήλωσε: «Είμαστε ευγνώμονες γι’αυτή τη σημαντική διάκριση που προήλθε από μία εκ των κορυφαίων εκδόσεων στο χώρο. Στην Chiquita προσπαθούμε να προωθήσουμε την ανάπτυξη στον κλάδο, όχι μόνο μέσω της συνεχούς δέσμευσής μας και της παροχής μοναδικών προγραμμάτων και αξιοποίησης της πληροφόρησης που λαμβάνουμε, αλλά και μέσω της αδιάκοπης αφοσίωσης μας στους καταναλωτές.

Αυτό το βραβείο Category Captain 2018 λέει πολλά για τους στόχους μας ως εταιρεία».

Μέσω υιοθέτησης μιας στρατηγικής ηγετικής σκέψης για την κατηγορία, τους καταναλωτές και της συμπεριφοράς τους, η Chiquita εντοπίζει επιτυχημένους και καινοτόμους τρόπους για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Συγκεκριμένα η εταιρεία χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση. Η οποία περιλαμβάνει την παροχή secondary displays. Την εξισορρόπηση μεταξύ πώλησης οργανικών και συμβατικών μπανανών. Καθώς και τη σύνδεση των καταναλωτών με το brand μέσα και έξω από το κατάστημα.

Αύξηση των secondary displays

Η Chiquita αξιοποιεί την πληροφόρηση που προέρχεται από τους καταναλωτές. Η οποία δείχνει ότι τα secondary displays επιφέρουν την αύξηση των αγορών και ταυτόχρονα των πωλήσεων. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι στα καταστήματα που είχαν τοποθετηθεί secondary displays οι πωλήσεις μπανανών αυξήθηκαν κατά 5%. Σε σχέση με τα καταστήματα που δεν είχαν τοποθετηθεί.

Εξισορρόπηση στην πώληση συμβατικών και οργανικών μπανανών

Η εξισορρόπηση στην πώληση οργανικών και συμβατικών μπανανών είναι εξέχουσας σημασίας. Δεδομένου της αυξανόμενης παραγωγής βιολογικών προϊόντων. Η υιοθέτηση ενός επιχειρηματικού πλάνου στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πρωταρχικής σημασίας. Προκειμένου να αξιοποιηθεί η στροφή προς τα οργανικά προϊόντα. Χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η προώθηση των συμβατικών μπανανών.

Ενέργειες σύνδεσης καταναλωτών μέσα και έξω από το κατάστημα

Η Chiquita πρωτοστάτησε στην τεχνογνωσία AR/VR στους διαδρόμους φρέσκων προϊόντων σε ολόκληρη την Αμερική. Με τη βοήθεια του Shazam κάλεσε τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε ένα πρωτοποριακό ταξίδι και να μάθουν τι βρίσκεται πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο.Με τη σάρωση του αυτοκόλλητου Chiquita, οι καταναλωτές έμπαιναν σε μια εμπειρία AR μέσω της εφαρμογής Shazam. Έπειτα κολουθούσαν το ταξίδι της μπανάνας Chiquita, από τις φυτείες στην Λατινική Αμερική, στο λιμάνι και από εκεί μέσω του Ατλαντικού στο τραπέζι της κουζίνας τους. Αφού πρώτα επισκεφθούν το αγαπημένο τους κατάστημα.