11% αύξηση στους εμπορικούς επισκέπτες της Detrop Boutique και της Artozyma – OraThess
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories

11% αύξηση στους εμπορικούς επισκέπτες της Detrop Boutique και της Artozyma

Detrop Boutique

28/02/2020


Ενισχύθηκε ο διεθνής χαρακτήρας των εκθέσεων με 46% περισσότερους ξένους εμπορικούς επισκέπτες.

 

Artozyma Με 11% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma κατέγραψαν από τις 22-24 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης τον «παλμό» των εξελίξεων και την καινοτομία στην εγχώρια παραγωγή υψηλής ποιότητας τροφίμων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι εμπορικοί επισκέπτες από το εξωτερικό ήταν αυξημένοι συνολικά κατά 46%, γεγονός που καταδεικνύει την διευρυνόμενη διεθνοποίηση των δύο εκθέσεων, που μεταξύ άλλων δίνουν έμφαση στις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες εξάγουν τρόφιμα delicatessen στις διεθνείς αγορές.

 

Artozyma Detrop Boutique και Artozyma συγκέντρωσαν φέτος 355 εκθέτες (άμεσους & έμμεσους) από 16 χώρες, σε 7 εκθεσιακά περίπτερα, ενώ υποδέχθηκαν συνολικά 230 Hosted Buyers και εμπορικούς επισκέπτες από 32 χώρες, προερχόμενους από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία, Αμερική κα.

 

 

 

Detrop Boutique Η Detrop Boutique συγκέντρωσε την γαστρονομική Ελλάδα με 8 Περιφέρειες (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας) και τον δήμο Καλαμάτας, που παρουσίασε το μεσσηνιακό ελαιόλαδο.

Η 9η Artozyma συγκέντρωσε για πρώτη φορά τις σημαντικότερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και συσκευασίας & εξοπλισμού.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώθηκαν από πλειάδα παράλληλων εκδηλώσεων, στις οποίες καταγράφτηκαν καινούργιες τάσεις και νεωτερισμοί στην παραγωγή, επεξεργασία και pairing τροφίμων και ποτών.

Detrop Boutique Η σειρά εκδηλώσεων “Delicious Moments” σε συνεργασία με την εταιρεία Chef Stories, περιέλαβε το μοντέρνο «μπακάλικο», Delicious Grocery και τα θεματικά σαλόνια Cheese n’ Wine και “Beer & Cold Cuts”. Την ίδια στιγμή διοργανώθηκε και το 2ο Συνέδριο για τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά με θέμα “Αρωματικά -Φαρμακευτικά Φυτά & ελληνικές υπερτροφές: ισχυρός οικονομικός μοχλός ανάπτυξης”, υπό την οργανωτική ευθύνη της Ένωσης Αρωματικών & Φαρμακευτικών Φυτών Ελλάδας, σε συνεργασία με την ΔΕΘ-Helexpo.

Μεγάλη επιτυχία με πανελλαδικό αντίκτυπο παρουσίασαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις της Artozyma.

Artozyma Στο 4o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού συμμετείχαν ομάδες από την Κρήτη, Μακεδονία, Θράκη, Πελοπόννησο, Μικρά Νησιά και μία Μικτή ομάδα, ενώ την πρώτη θέση κατέλαβε η Πελοπόννησος. Από το συγκεκριμένο Πρωτάθλημα, που είχε φέτος τιμώμενο ψωμί την πινακωτή, προέκυψε και η Εθνική ομάδα Αρτοποιίας με τους 8 καλύτερους αρτοποιούς των 6 παραπάνω ομάδων, που θα εκπροσωπεί τη χώρα σε διαγωνισμούς του εξωτερικού. Στην κριτική επιτροπή ήταν και ο ιδρυτής και πρόεδρος του Coupe du Monde de la Boulangerie (παγκόσμιο πρωτάθλημα αρτοποιίας) κ. Christian Vabret.

Με την παρουσία και διεθνώς διακεκριμένων pastry chefs στην κριτική επιτροπή πραγματοποιήθηκε και ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής, που διοργάνωσε η Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος. Μέσα από τον διαγωνισμό αναδείχθηκε για ακόμη μια φορά η τέχνη της ζαχαροπλαστικής, καθώς και νέοι ταλαντούχοι ζαχαροπλάστες από τη μαθητική, αλλά και την επαγγελματική κατηγορία.

Τέλος, η Ημερίδα Free From… ανέδειξε τα μυστικά και τις αλήθειες για τα προϊόντα «χωρίς» σε επαγγελματίες της γαστρονομίας και ανέλυσε τους ασφαλείς τρόπους παρασκευής και διάθεσής τους στον τελικό καταναλωτή.