Η Chiquita γιορτάζει την 75η επέτειο της Miss Chiquita – OraThess
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories

Η Chiquita γιορτάζει την 75η επέτειο της Miss Chiquita

Chiquita

31/10/2019


Από το 1944, η Miss Chiquita αποτελεί το εμβληματικό σύμβολο για τις φανταχτερές κίτρινες μπανάνες Chiquita, φέρνοντας χαμόγελα στους λάτρεις της σε όλον τον κόσμο. Φέτος, η διασημότερη εταιρεία μπανάνας στον κόσμο γιορτάζει την 75η επέτειο της «Πρώτης Κυρίας των Φρούτων» και κάνει μια ανασκόπηση στα επιτεύγματα της στο πέρασμα των ετών.

 

Η Miss Chiquita συστήθηκε για πρώτη φορά στην Αμερική στις αρχές της δεκαετίας του ’40, για να συμβάλλει στην εξοικείωση του κοινού με τις μπανάνες, δείχνοντας πως ο καταναλωτής μπορεί να ωριμάσει, να ξεφλουδίσει και εν τέλει να απολαύσει μία μπανάνα, η οποία, την εποχή εκείνη, θεωρούταν εξωτικό φρούτο και λίγοι γνώριζαν. Ο εικονογραφημένος χαρακτήρας της Miss Chiquita έγινε διάσημος λόγω του διαφημιστικού jingle, το οποίο στην ακμή του, έπαιζε 376 φορές την ημέρα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Έπειτα, η Miss Chiquita πρωταγωνίστησε σε κορυφαίες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, ισχυροποιώντας τη θέση της ως εμβληματική φιγούρα της Ποπ κουλτούρας. Χρόνια αργότερα, το 1987, η ισχυρή κυρία της Chiquita άλλαξε εμφάνιση και μεταμορφώθηκε σε μια λαμπερή Λατίνα από τον καλλιτέχνη Oscar Grillo. Παρόλο που η εμφάνιση της Miss Chiquita έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια, η αποστολή της να αναδεικνύει την διασκεδαστική πλευρά της υγιεινής διατροφής παρέμεινε η ίδια.

 

«Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι καθώς γιορτάζουμε τα 75 χρόνια της Miss Chiquita και τον σημαντικό ρόλο που έχει διαδραματίσει για την εταιρεία και τους λάτρεις της μπανάνας,» δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων της Chiquita για τη Βόρεια Αμερική. «Σαν κοινωνία, είδαμε τον χαρακτήρα και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε στην ανάπτυξη της αγοράς μπανανών όλα αυτά τα χρόνια να εξελίσσονται.»

 

ChiquitaΤα τελευταία χρόνια, η Miss Chiquita έχει εμπνεύσει τη σειρά παπουτσιών «Let’s Go Bananas» στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου το 2017, ενώ συμπεριλήφθηκε επίσης και στο Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week το 2018, θεσμός που βραβεύει τα διασημότερα icons της διαφήμισης. Έπειτα, το Μάιο του 2019 σε εκδήλωση του Advertising Week στην Λατινική Αμερική, η Miss Chiquita έλαβε το πρώτο Pop Icon International Achievement Award.

 

Η Miss Chiquita συνεχίζει να ενσαρκώνει την μπανάνα Chiquita και την θρεπτική διατροφή, ενώ η εταιρεία για να γιορτάσει αυτή την ιδιαίτερη επέτειο την τίμησε δημιουργώντας τη δική της υγιεινή συνταγή Τιραμισού.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη της Miss Chiquita, επισκεφτείτε το https://www.chiquita.com.

 

 

Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο

Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.

 

Σχετικά με τη Chiquita

Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Εκτός από τις γνωστές σε όλους μπανάνες η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της Chiquita είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site: https://www.chiquita.gr/